Tuesday, 23 August 2011

leLaki sEkSi BiLa………..


Assalammualaikum…
Setiap orang ada pandangan dan pendapat masing2 n selera yang berbeza.. bagi makcik, seksi tu subjektif.. karektor lelaki seksi dapat dilihat melalui penampilan, teknik penggayaan, cita rasa n perbuatan..walaupun wajah anda tidaklah setampan ex bf makcik c Aaron Aziz too, tetapi anda still dapat tampil seksi..Terdapat beberapa ciri2 lelaki yang Nampak seksi menurut pandangan makcik.Lihat senarai di bawah, mungkin anda lelaki yang dilabel sbg seksi…?

BeRsukAn
Bg makcik la kan..lelaki sgt2 seksi n nampak menarik bila berpakaian sukan..xkira la short pants or suar trek with jersi or tshrt biasa yg berkolar, cukup membuatkan mereka nampak seksi..Tambah2 masa diaorg tengah berjogging, main bola, or ap2 aktiviti yg boleh dikategorikan dalam aktiviti bersukan…nampak cergas, sihat n SEKSI…urgghhhh…look awesome giler….

BALik DaRi mAsjid
Suka sangat tengok lelaki yg pakai baju melayu dgn suar or berkain pelekat yang balik dr masjid untuk solat jumaat or hari raya… nampak sgt2 SEKSI…sumpah….seksi sgt bila berbaju melayu.. Nampk sopan tp still mengancam…teserlah ciri2 kemelayuan lelaki tersebut..

MeLakUkan kErja DeNgAn kUsyUk
well..cuba korang perhatikan lelaki yg sedang wat keja dengan kusyuk…SEKSI kowttt…..walaupun mybe tyme too diorang npk serabai, x terurus n mybe berpeluh…but still npk mengancam…

                         ex bf makcik dulu

meReNung MaTa SeOraNg wAniTa
ok..trus trang la makcik x brani pandang mata lelaki yang makcik suka if sidia menoleh kt makcik secara sengaja or tidak sengaja..ehe…sebab..pandangan mata lelaki sgt la seksi…(bagi pendapat makcik)…rasa shy2 cat pulok….

CeRdiK
Yeahhh…lelaki cerdik itu tampak seksi..walaupun mybe kebanyakan lelaki cerdik2 tergolong dalam golongan ‘skema’ , tetapi dari tutur kata yang berilmu dan sopan n cara pergaulan lelaki ‘cerdik’ adakalanya berbeza..dan itulah yang membuat kan mereka nampak seksi..n actually….makcik mmg minat lelaki skema..ngeee…..


                                        naMPak je bodOh, tp SgT CeRdik

Ala-aLa bAd Boy (maCam peNjeNaYah kELas AtaSaN)
Nie kawan makcik yg ckp..dia minat lelaki yg ala-ala jahat nakal..tp..mmg x dinafikan BB nie kekadang teserlah keseksiannya..n diaorang tahu camne nak menunjukkan n menonjolkan keseksian mereka apabila berhadapan dengan gurl.. lebih nakal lebih seksi katanya…hoh…!!!..toink2…

notAkaKi: maKcik sUka leLaki PaKai sHort, nampaK seKsi tapi reLax.. auWWw......

5 comments:

asri said...

komen pokcik la.. seksi tu subjektif pada pandangan setiap org.. jika seksi tu dipandang pada luaran maka seksi tu mcm yg kita citer ni la.. semuanya berkaitan nafsu.. nafsu ada yg baik ada yg kurang baik..
Yang kurang baiknyer.. semua berkaitan nafsu ni, pokcik pun sukaaaaa! haha mana tak nyer kalau ada awek lari pakai selua pendek.. baju siglet berpeluh plk tu.. auw.. seksinyer..
lagi2 kalau org tu mcm mokcik.. peh pasti pokcik tunggu waktu mokcik nak joging, sipa pokcik ikut joging sama.. emm lain tu kalau citer bab seksi ni byk lah sgt.. tpi kalau pokcik citer uih.. pjg ni kang..
Kalau part yg baik tu, baik ler hindarkan dari tergoda kearah mcm tu.. apa2 pun kelebihan seksi tu pada pandangan pokcik, ikut org tu la.. emm pokcik ni ni tak seksi.. tah la pa yg seksi kat pokcik pun pokcik tak tau.. (huhu mana tau bila tahu apa yg seksi boleh ngorat awek yg pokcik suka.. hehe)

melody mocker said...

'macam penjenayah kelas atasan', hardcore kawan mokcik..

ahaha!

mrs.meera said...

*asri
haha...xtau la pokcik sksi tang mana...no komen.......

*melody mocker
haha...tau pn...mcm bongek je kn....

jurnal murahan said...

meera

agak2 aku duduk dalam kumpulan mana ?

mrs.meera said...

*JM a.k.a En. hamzaH
hg yg last to kowt...penjenayah kelas atasan..hehe....whoahahahaha....