Wednesday 18 May 2011

RINDU….maNis atau paHit?


Assalammualaikum…
Di pagi yang hening penuh kedamaian nie, tetiba ak terfikir sesuatu.. pasal rindu..hehe.. mybe diri ini diselubungi kerinduan. Bkn mybe..tp mmg terkena penyakit rndu.. rindu apa dan pada siapa…..biarlah rahsia…(MLH)
Haha..jiwang pulok..kegedikan menyelubungi diri….kih3x…ok..melalut sudah ak nie pun.
Ok..rindu..pahit ke manis actually depend pada c empunya diri yg terkena penyakit rindu nie..why….? sesetengah orang rasa rndu itu manis, bak berada dalam kilang gula-gula n coklat..perghhhh..indahnya..(MLH)

                                                    RiNdU saNgaT KaT aWK

But, bg sesetengah org pulok, rndu itu ibarat 1 penyiksaan..yelah…mybe ap yg dirindu too  merupakan kenangan2 or rndu pada someone yg pernah menjadi sebahagian dari hdupnya..rndu mcm too mmg sangat perit..tambah2 bila ap yang kita rancang x menjadi. Pedihnya…urghhhhh…..(MLH)
Perasaan rndu itu sebenarnya satu anugerah..walaupun pahit, perit or manis..sebagai manusia biasa, kita di kurniakan oleh Allah dengan pelbagai persaan.. marah, suka, sedih, rndu…jadi..bersyukur lah atas nikmat  yang diberikan olehNya. Too menunjukkan kita merupakan individu yg normal..kn..kn..(MLH)

                                                   
                                                        meroyan..haha..
Rndu juga sebenarnya menunjukkan perasaan kita..dengan rindu kita boleh mgimbas kembali kenangan pahit manis n sambil2 dapat muhasabah diri sendiri. Indah sebenarnya perasaan too jika kita menyelaminya dengan baik..(MLH)

Hehe..rasa jiwang plak ak hari nie…kih3x..rasa cam org gila pun ad..hahahaha..

Notakaki:ku berjalan terus tanpa henti..dan dia pun kini telah pergi..ku berdoa di tengah indah dunia..ku berdoa utk dia yg ku rindukan…..lalalalala…

P/S: kata2 jiwang di notakaki ak too ak amek dr lirik lagu jangan lupakan-nidji..:-)


3 comments:

Misz KeBaBom said...

weh meera oiii..
aku tau ko rindu saper...
ko rindu dgn bapelo kn kn kn..
hahahahahahahahahaha.
=P

mrs.meera said...

bapelo....?yukssss.....
bminyak rambut ak dgaq pasai dia...eeee...
x kuasa makcik..haha

Mr.Kay said...

Rindu??? ermmmmm pahit kott...